Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie: lees ons cookie-beleid of verberg deze melding. ×

Een kroket proeven voordat u hem betaald heeft?

De column van Sid B. Dane

17 oktober 2006 Sid B. Dane

"Heeft u wel eens een kroket geproefd nog voordat u hem betaald heeft?".

Dit is de slogan voor Vodafone's nieuwe reclamecampagne. In deze commercial wordt hun "try before you buy" campagne gepromoot. Helaas Vodafone, maar volgens mij gaat de vergelijking van een product met een dienst stuk... Want telefoon- en internetabonnementen proberen kennen we wel en zelfs kranten, waarmee je je feitelijk abonneert op de dienst "het dagelijks bezorgen van kranten".

En volgens mij zijn er genoeg snackbar eigenaren die wel eens wat laten proeven...

Dus waar komt deze vergelijking vandaan? Wie zal het zeggen.

In ieder geval is het naar mijn mening weer een voorbeeld van een verkeerde "A is waar want B is waar" conclusie.

Ik trap er niet in Vodafone!